لطفا توجه داشته باشید رویه فعالیت فروشگاه پاریز شاپ مطابق با قوانین تجارت الکترونیک کشور است، بنابراین این قوانین نیز شامل حال مشتریان خواهد بود. این قوانین ممکن است با گذشت زمان تغییر کنند و فروشگاه پاریز شاپ حق اعمال تغییرات را برای خود محفوظ میدارد. تداوم استفاده کاربر از این سایت به معنای موافقت کامل با آخرین نسخه شرایط و قوانین است.
تمامی محصولات فروشگاه پاریز شاپ به صورت مجازی میباشند، و هیچ گونه کالای فیزیکی تحویل مشتری نمیگردد.
مشتری موظف به ارائه اطلاعات صحیح شامل (نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و شماره موبایل) صحیح میباشد.
مشتری حق به اشتراک گذاشتن مشخصات اکانت فروشگاه پاریز شاپ را در اختیار سایرین ندارد، و مسئولیت استفاده از آن تماماً به عهده صاحب اکانت است.
مشتری تعهد میکند که با آگاهی کامل از توضیحات هر محصول آن را خریداری میکند. و پس از تحویل محصول حق اعتراض ندارد.
مسئولیت خرید با هر کارت بانکی به عهده مشتری است، و مشتری تعهد میکند که تنها با اجازه صاحب حساب اقدام به پرداخت میکند، در غیر این صورت تمامی عواقب و مسئولیت خرید غیرمجاز به عهده شخص مشتری است. و فروشگاه پاریز شاپ موظف است، تمامی مستندات موجود در خصوص خرید مشتری را در اختیار دستگاه قضایی و یا پلیس فتا قرار دهد.
هر گونه سو استفاده مشتری از عنوان پاریز شاپ، بی احترامی، تهدید و یا اظهارات افترا آمیز به کارمندان و یا فروشگاه پاریز شاپ موجب قطع ارائه خدمات به مشتری خواهد شد. و مبلغ سفارش ایشان با کسر 3 درصد مالیات به حسابی که خرید با آن انجام شده است برگشت داده میشود.
در فروشگاه پاریز شاپ خدمات پشتیبانی، انجام و بررسی سفارش مشتریان تنها در ساعات کاری میباشد. از این رو اعتراض مشتری در خصوص انجام نشدن سفارش و یا عدم دسترسی به بخش پشتیبانی در خارج از ساعات کاری قابل قبول نمیباشد.
با توجه به نوع محصولات این فروشگاه (farbodpariz.ir) هیچکدام از محصولات و یا خدمات ارائه شده قابل عودت و تعویض نمیباشند، لذا در انتخاب محصول دقت فرمایید.
در صورتی که سفارش مشتری در مرحله اول به هر دلیلی قابل انجام نباشد (وجود تایید دو مرحله ای – اشتباه بودن مشخصات و…) سفارش در وضعیت بررسی قرار میگیرد، و پس از گذشت چند ساعت یا روز اگر قیمت محصول افزایش داشته باشد، مشتری میبایست مبلغ مابه التفاوت را واریز نماید. لازم به ذکر است که در این صورت، مشتری میتواند سفارش خود را لغو کند و درخواست عودت وجه را از فروشگاه داشته باشد. مبلغ با کسر 3 درصد مالیات برای مشتری واریز خواهد شد.
با توجه به مجازی بودن محصو، در صورتی که مشتری اطلاعات اکانت بازی خود را شامل (ایمیل یا پسورد و..) اشتباه وارد کند و سفارش “تکمیل” شود به هیچ عنوان امکان بازگشت وجه و یا تعویض وجود نخواهد داشت.
درخواست عودت وجه یا تعویض بعد از “تکمیل شدن سفارش” فقط زمانی امکان پذیر است که اشتباه نه از سمت مشتری، بلکه از طرف کارمندان فروشگاه پاریز شاپ باشد.
در صورتی که فروشگاه پاریز شاپ قادر به انجام سفارش مشتری نباشد، مبلغ سفارش به صورت کامل و بدون کسر کارمزد و مالیات به حساب بانکی که خرید با آن انجام شده است برگشت داده میشود.
در صورتی که سفارش مشتری به هر نحوی قابل انجام نباشد و یا دارای مشکل باشد، مبلغ سفارش با کسر 3 درصد مالیات به حساب بانکی کاربر برگشت داده میشود.
برگشت وجه سفارش به حساب مشتریان فقط به حسابی که خرید با آن انجام شده است امکان پذیر است.
رویه برگشت وجه سفارش به حساب مشتری 1 الی 3 روز کاری زمانبر خواهد بود.
در شرایطی خاص ممکن است برای برگشت مبلغ سفارش، فروشگاه پاریز شاپ از کاربر درخواست احراز هویت کند. در این صورت مشتری موظف به ارائه اطلاعات کامل میباشد.
در صورتی که مشتری درخواست عودت وجه به کیف پول سایت را داشته باشد، مبلغ بدون کسر مالیات و کارمزد به کیف پول ایشان برگشت داده میشود.
مشتری موظف به تایید شماره موبایل خود هنگام ثبت سفارش میباشد.
به دستور مقام محترم قضایی و پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) در صورتی که مشتری هر گونه فعالیت مشکوک و یا خرید با مبالغ بالا انجام دهد. فروشگاه پاریز شاپ برای اثبات تعلق داشتن کارت بانکی به مشتری، و همچنین جلوگیری از مشکلات احتمالی و کلاهبرداری، از مشتری درخواست احراز هویت کامل خواهد کرد.
در صورتی که از مشتری درخواست احراز هویت شود، مشتری میبایست نهایت همکاری را با کارمندان فروشگاه پاریز شاپ به عمل آورد. بدیهیست در صورت عدم همکاری جهت احراز هویت و مشاهده فعالیت های مشکوک توسط مشتری، مبلغ سفارش تا تعیین تکلیف توسط مراجعه قضایی در نزد فروشگاه پاریز شاپ باقی میماند.
در صورتی که مشتری پس از احراز هویت درخواست برگشت وجه کند، مبلغ کل سفارش با کسر 3 درصد مالیات به حساب ایشان برگشت داده میشود.
برای خرید بصورت کارت به کارت، مشتری میبایست کارتهایی که میخواهد با آن مبلغ را انتقال دهد را از طریق سیستم احراز هویت تایید کند. تراکنش های کارت به کارت تنها در صورتی پذیرفته میشوند که مشتری کارت بانکی خود را تایید کرده باشد. در صورتی که مبلغی به صورت کارت به کارت به حساب فروشگاه پاریز شاپ واریز شود و مشتری کارت مبدا را تایید نکند، مبلغ با کسر کارمزد بانکی به کارت مبدا برگشت داده میشود.
برای شارژ کیف پول، مشتری میبایست فرم احراز هویت نهایی را تکمیل کند. این نکته قابل ذکر است پس از شارژ کیف پول توسط مشتری، مبلغ شارژ شده به هیچ عنوان قابل برگشت نمیباشد.
مشتری مسئول ارائه اطلاعات صحیح (نام، نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل و پسورد اکانت) میباشد و هرگونه خسارات ناشی از ارائه اطلاعات نادرست به عهده شخص خریدار میباشد.
در صورتی که محصول خریداری شده دارای مشکل یا محدودیت هایی باشد، مشتری موظف است تا حداکثر 72 ساعت پس از خرید موضوع را با پشتیبانی فروشگاه پاریز شاپ مطرح کند. در غیر اینصورت فروشگاه پاریز شاپ مسئولیتی در خصوص این موضوع قبول نمیکند.
مشتری میبایست قبل از خرید هر محصولی از فیلتر یا تحریم بودن آن اطلاع قبلی داشته باشد، چرا که در صورت اجرا نشدن بازی و عدم اتصال به سرور های بازی، مشکل از جانب دستگاه و یا اینترنت مشتری میباشد و فروشگاه پاریز شاپ مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد.
فروشگاه پاریز شاپ تنها وظیفه فعال کردن سفارش در اکانت مشتری را دارد، و مشکلاتی همچون: خطای سرور بازی، مشکلات فنی بازی، مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری و موارد مشابه به عهده مشتری میباشد.